Optimering av kommersiellt utrymme

små eller stora projekt

Kontorslokaler, butiksytor, mäklare … vi har den flexibilitet du behöver för att komma smartare i nivå.

Hur kommer vi att betjäna ditt företag?

Genom att ta hänsyn till dess begränsningar vid varje steg i projektet.

Steg #1

Du fyller i formuläret för vår kontaktsida. Ju mer detaljerad och korrekt, desto bättre.

Steg #2

Vi ringer dig för att diskutera ditt projekt och ställer dig ytterligare frågor vi har. Om du vill planerar vi ett platsbesök.

Steg #3

Vi träffas på plats för att förfina projektplanen.

Steg #4

Vi utarbetar en exakt offert för ditt projekt, baserat på slutsatserna från vårt besök på plats.

Steg #5

Du skickar oss ett skriftligt godkännande (med signatur) om du vill att vi ska slutföra ditt projekt.

Steg #6

Du delar med oss ​​dina begränsningar när det gäller öppettider, alternativ för stillestånd etc. Tillsammans väljer vi ett projektstartdatum, ett arbetsschema som fungerar för ditt företag och ett uppskattat slutdatum för projektet.

Steg #7

Vi utfärdar en faktura med en begäran om förskottsbetalning om behov för materialinköp.

Steg #8

På överenskommen dag och tid dyker vi upp och påbörjar arbetet.

Steg #9

Efter avslutat projekt utfärdar vi en faktura med en begäran om betalning av saldot inom 30 kalenderdagar. Vid längre projekt kan Faktura ställas veckovis.

Vårt mervärde

som vänder ditt företag

100% tillfredsställelse garanterad

Vi förbinder oss till perfekta resultat som gör kunder nöjda = vi strävar efter kundlojalitet

certifierad personal

Vi förbinder oss till perfekta resultat som gör kunder nöjda = ingen approximation

nyckelfärdiga tjänster

99% är inte ett jobb gjort = vi lämnar inte förrän projektet är klart

ditt utrymme förtjänar att förbättras, men