Optimering av kommersiellt utrymme
små eller stora projekt
Kontorslokaler, butiksytor, mäklare … vi har den flexibilitet du behöver för att komma smartare i nivå.
- Projektets längd: 1 till xx dagar
- Pris: på begäran
- Flexibel arbetstid

Hur kommer vi att betjäna ditt företag?
Genom att ta hänsyn till dess begränsningar vid varje steg i projektet.
Steg #1
Du fyller i formuläret för vår kontaktsida. Ju mer detaljerad och korrekt, desto bättre.
Steg #2
Vi ringer dig för att diskutera ditt projekt och ställer dig ytterligare frågor vi har. Om du vill planerar vi ett platsbesök.
Steg #3
Vi träffas på plats för att förfina projektplanen.
Steg #4
Vi utarbetar en exakt offert för ditt projekt, baserat på slutsatserna från vårt besök på plats.
Steg #5
Du skickar oss ett skriftligt godkännande (med signatur) om du vill att vi ska slutföra ditt projekt.
Steg #6
Du delar med oss dina begränsningar när det gäller öppettider, alternativ för stillestånd etc. Tillsammans väljer vi ett projektstartdatum, ett arbetsschema som fungerar för ditt företag och ett uppskattat slutdatum för projektet.
Steg #7
Vi utfärdar en faktura med en begäran om förskottsbetalning om behov för materialinköp.
Steg #8
På överenskommen dag och tid dyker vi upp och påbörjar arbetet.
Steg #9
Efter avslutat projekt utfärdar vi en faktura med en begäran om betalning av saldot inom 30 kalenderdagar. Vid längre projekt kan Faktura ställas veckovis.

Vårt mervärde
som vänder ditt företag

100% tillfredsställelse garanterad
Vi förbinder oss till perfekta resultat som gör kunder nöjda = vi strävar efter kundlojalitet

certifierad personal
Vi förbinder oss till perfekta resultat som gör kunder nöjda = ingen approximation
nyckelfärdiga tjänster
99% är inte ett jobb gjort = vi lämnar inte förrän projektet är klart
ditt utrymme förtjänar att förbättras, men
- har du inte råd att stänga din butik (driftstopp är inget alternativ)?
- företag accepterar inte att slutföra projekten på natten?
- lägenheten du hyr ut kan inte förbli ledig?
- har du ingen pålitlig partner för att göra återkommande små uppgifter med kort varsel?
- har du snäva marginaler?
- din budget är mycket begränsad och har ingen finansieringslösning?
- du har ingen shopperfarenhet?
- har du ingen tid att ta hänsyn till det möjliga mervärdet av utrymmeunderhåll och optimering?